Jobb sen Luleå!

Såja, nu har jag hunnit städa hela huset,
vilket behövdes eftersom Mamma och Glenn kommer hem på fredag,
även hunnit duscha, ätit middag och tagit mig en kort PN i soffan.
Så nu är jag klar för att fara och jobba ett par timmar såhär på kvällskvisten.
Önskar bara att jag hade hunnit fara ut och springa idag,
men det får jag ta en annan dag.

Efter jobbet brummar jag iväg till Luleå, för att äntligen få mysa och pussa
på min pojke prins lite, vi träffas så sällan nu på sommaren när jag jobbar,
så vi tar varje tillfälle då jag är ledig ett par dagar och passar på att vara tillsammans då! ♥
Så nu jobbar jag inte förns på torsdagkväll 19.00!

Nu ska jag börja packa in allt i bilen, sen åka!
Hejs så länge!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0