Onsdag 6 juli

Både Linus och Robin var så snälla och stanna med mig hela gårkvällen och inatt också,
var kul att ha lite folk här, och ville inte bli lämnad ensamen mitt på kvällen..
Haha, vilken mes jag blivit!
Vi for iallafall och fiskade och for sen in till Piteå mitt i natten och körde runt,
sen hem igen, landade i sängen klockan 2,
men med dom två i samma rum ska jag tala om att det inte är lätt att sova,
man skrattar var och varannan minut! 
Kring klockan 5 lyckades jag somna, och fick sova 2 timmar innan jag skulle upp för att fara och jobba!
Men en Redbull till frukost gjorde att jag tog mig igenom 8-17 passet,
utan att vara allt för trött och seg. 

Nu ska jag försöka gå och sova i tid så jag får ta igen lite timmar jag missat.
Imorgon väntar en likadan torsdag som förra veckan.
Vila : 9.30-16
Statoil: 19-00


Goodnatt! ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0