Torsdag 7 juli

Lång dag idag också, men jag överlever!
Jobbet på Vila gick jätte bra, och var lika roligt som förgående gång.
På lunchen hann jag med att göra en massa ärenden.
Bla. köpa biljetter till Pdol (fredag&lördag), ta kort till körkortet (har inte orkat göra de ännu)
sen springa och fixa lite andra grejer också!
Innan jag for hem for jag förbi Elgiganten och hämtade hem min bäbis (iphonen) som hade kommit,
så nu är jag hel igen med den. Hann bli hatiskt less Xperian på den korta tiden jag hade den. 

Jobbet på Statoil nu ikväll gick naturligtvis också bra,
och det bästa med hela kvällen var att min underbara Sofiaw kom och hälsade på mig, två gånger!
Vi har inte träffats sen skolan någon gång, så det var jätte kul! ♥

Nu ska jag gå och sova, vädret ser bra ut för imorgon, och jag ska ta vara på varenda solminut som ges!
Godnatt!

Även om vi inte träffas så ofta, så vet jag att vi alltid finns där för varandra! ♥

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0