Dessa sköna sommarnätter!

Jag lyckas verkligen aldrig komma mig i säng på nätterna,
men jag älskar verkligen dessa ljusa nätter.
skulle kunna vara vaken hur länge som helst och bara få vara ute i värmen,
även fast klockan snart är halv 3!

Stan en kortsväng idag blev det, min älskade bebis mobil är nu inlämnad på lagning,
och jag hoppas det inte dröjjer allt för länge innan jag får tillbaka den.
En sväng på VILA för att gå igenom lite saker inför fredagen,
och tillsist en sväng in på Cubus för att träffa min älskade Jossan,
som jag inte träffat sen skolavslutningen.. Då blev jag glad!

Sen for jag hem till systeryster där det bjöds på tacos till middag,
sen en springtur på Grisberget på 6km! 
Efter det raka vägen till Ernäs för att trimma Ida lite, hur fin som helst!!

Nu ska jag hoppa i säng, om vädret tillåter imorgon blir det antingen en tur till stugan med bästaste Frida,
eller en sväng till Borgarudden här och bara ligga och sola hela dagen.
Godnatt!

Klarblå himmel och gröna gräsmattor och träd! ♥


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0