Du sköna sommar!

Ännu en solig dag, och man kan ju inte vara på bättre humör!
När jag väl tagit mig upp ur sängen, så sprang jag istortsett ut.
Så skönt att ligga och halvsova i solstolen och bara må gött!

Efter ett par timmar i solen, en dusch senare och lite middag så for jag till
Kopparnäs för att göra om mina naglar, vart riktigt fint, och nu är dom korta!
Så nu ska jag nog kunna hålla dom hela ett tag :)

Åkte till Luleå efter det, och vi har varit i tjuvholmssundet med massa roligt folk,
länge sen man såg endel av dom, riktigt kul!
Men nu är vi hemma och snart blir det att slå på en film och sen sova,
vädret ser lovande ut för imorgon nu, håller tummarna för ännu en solardag ;)




Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0