Life as we know it

Just sett klart filmen Life as we know it.
Helt ok bra faktiskt, nästan så jag fällde en tår.
Sitter och kollar på kameror nu, är jätte sugen på att köpa en
kompakt systemkamera, som är lite lättare att ha med sig överallt.
Funderar iallfall på en Canon G12.
Får se hur mycket jag får ut i lön denna månad.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, hoppas att de är bra väder imorgon.
Ska iallfall och göra om mina naglar också, ska bli skönt.
Vill ha några nya och dom börjar bli riktigt långa ;) haha. 

Sovgott!♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vafasen, hur längesen var de inte vi filmtipsade varann?! Den där var grymt bra, såg den förra veckan :) sett den jag tipsade om i min blogg? the next three days, en av dom bästa filmerna jag har sett! SE DEN :-D

2011-06-17 @ 20:02:46
URL: http://josefinhedman.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0