Mysiga dagar framför mig.

Idag var helt klart en bättre dag än igår, skönt för både mig och Linus antar jag,
eftersom han fick ta den största smällen för de hela.. haha.
Idag har vi varit på Storheden en sväng och avslutade kvällen nu i Tjuvholmssundet
med lite eld och myspys :)♥

Ska strax gå och lägga mig, uppstigning klocka 07.00 för att fara till Ersnäs
och rida clinic med lilla Ida för Nicke!
Hoppas för allt i världen att det går bra, är redan nog nervös!
Efter det bär det av till Älvsbyn för att fara och spendera ett par dagar i Linus stuga,
och njuta av mina sista lediga dagar innan jag börjar om att jobba.

Nu ska jag packa klart lite innan jag dunsar ner i sängen.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0