Underbara sommar!

Vilka underbara dagar vi har haft nu!
Sommarkänsla på hög nivå med årets första myggbett, bränna (både röd och brun)
och en massa annat, åh så skönt!
Tänk om vi alltid kunde ha haft det så.
Igår for jag, Linus, Frank och Robin till Haparanda/Finland,
en smärre plåga att sitta i en bil i den värmen..
När jag kom hem så kom Frida till mig och vi svammla på hela kvällen,
tills vi gick och la oss!

Idag hade vi avslutning med klassen. vi samlades först i Badhusparken för lite fika,
sen vidare till Nodo där det var lunch.
När allt var klart for jag, Frida, Julia och Sharon till Gläntan där vi har legat och solat/badat hela dagen!
Det syns kan jag lova, och jag liknar numer en tomat i ansiktet.
Men kul de hade vi :)

Bilder kommmmmer!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0