Back to reality

Sportlovet är över, och det är dax att gå tillbaka till verkligheten!
Min födelsedag var perfekt, och kunde inte bli bättre.
Och måste medge att även fast detta kommer kännas för endel,
så känns det inte annorlunda när man vaknar och är 18 ;)
Ifall endel trodde de.

Full fart i skolan redan, nästa vecka far vi till Jokkmokk på UF-mässa,
måste sova i en skola, vilket iförsig var mindre roligt. haha.
Sen dröjer det inte många veckor innan vi ska på studieresan till England.
Och när vi kommit hem där ifrån går vi bara ungefär 4 dar, innan vi får påsklov,
och sen är det typ sommarlov.
Vårterminerna går alltid så huvva snabbt!

Men nu måste jag sluta hitta på bortförklaringar till varför jag inte kan läsa i teoriboken..
Jag längtar tills jag får mitt liv tillbaka!



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0