Tatuering!

Vilken dag det har varit!
Var på Left Hand Tattoo klockan 11, och då började Tobbe som jag tatuera mig hos
kolla ut bilden har hade skissat upp och målade sedan upp den på ett annat papper.
Halv ett startade vi, och efter 4½ timma var vi klara med tatueringen!
Är så sjukt nöjd över den, och nu ska jag vårda den väl!

Gjorde det ont då?:
Ne, inte farligast, och speciellt inte från början, men efter
att jag suttit i 4 timmar och han skulle börja fylla i fåglarna så var min hud redan så öm,
och jag var så less + att fåglarna sitter mitt på revbenen, då säger jag bara smärta!
Men absolut inte så man inte klarar av det,
sen beror ju allt på vad man har för smärttröskel, jag har en hög sådan,
vilket kändes väldigt skönt i detta fall ;)


Kärlek på denna! <3

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0